دوره هایی برای ارتقا مهارت‌های کلامی و سخنوری
دوره هايي براي ارتقا مهارت‌هاي کلامي و سخنوري
در راستای رویداد فرهنگی هنری هزار مشعل برگزار شد؛

دوره هایی برای ارتقا مهارت‌های کلامی و سخنوری

در راستاي رويداد فرهنگي هنري هزار مشعل کارگاه آموزشي " فارسانه" براي ارتقا مهارت‌هاي کلامي و سخنوري اعضاي کانون‌هاي مساجد گيلان برگزار شد.
شناسه خبر : 63769 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، همزمان با اجرای رویداد فرهنگی هنری " هزار مشعل" در استان گیلان با مشارکت قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کارگاه‌های آموزشی " فارسانه" در کانون‌های مساجد منتخب در حال برگزاری است.

 

" فارسانه" کارگاه آموزشی در راستای ارتقاس توانمندی‌های اعضای کانون‌های مساجد در مهارت‌های گفتاری و تولید محتوا است که در دو بخش فن بیان، گویندگی و مجری گری و همچنین بخش عکاسی و تصویربرداری با موبایل اجرا می‌شود.

 

 

در این دوره‌های آموزشی یک روزه، علاقمندان در بخش فن بیان، گویندگی و سوژه یابی، مهارت‌های کلامی و ارتباطی را فرا گرفتند و با تشکیل گروه‌های چند نفره آن را تمرین کردند.

 

 

در بخش تولید محتوا و عکاسی با موبایل نیز متقاضیان آموزش‌های لازم  جهت گرفتن عکس‌هایی با کیفیت و وضوح بالا را فرا گرفتند.

 

این دوره‌های آموزشی هفته جاری در کانون‌های بعثت دشتویل، شهید آیت الله دستغیب طالکوه رودبار و کانون محمد رسول الله(ص) رستم اباد با حضور اعضای کانون برگزار شد.