ارتقا فعالیت کانون‌های مساجد با تقویت شبکه رابطین
ارتقا فعاليت کانون‌هاي مساجد با تقويت شبکه رابطين
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان:

ارتقا فعالیت کانون‌های مساجد با تقویت شبکه رابطین

حجت الاسلام حاجتي با تاکيد بر ضرورت ارتقا فعاليت کانون‌هاي مساجد با تقويت شبکه رابطين گفت: کانون‌هاي مساجد قرارگاه فرهنگي مقابله با جنگ نرم هستند.
شناسه خبر : 63541 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در وبینار آموزشی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تاکید بر تقویت شبکه رابطین اذعان کرد: ایجاد شبکه فعال و قوی رابطین موجب تقویت کارکردهای مساجد و کانون‌ها در سطح استان می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون 47 کانون رابط و 17 کانون راهبر در استان مشخص شده و در حال فعالیت هستند افزود: وظیفه شبکه رابطین تقویت تعامل بین کانون‌ها در شهرستان و اطلاع رسانی به موقع برنامه‌ها و سیاست‌ها است.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه مسجد مهمترین پایگاه برای فعالیت‌های فرهنگی است گفت: باید تمام فعالیت‌های فرهنگی در شهر و محلات با محوریت مساجد انجام گیرد تا علاوه بر احیای کارکرد مساجد، پایگاه همه اقشار در همه فعالیت‌ها باشد.

 

وی با تاکید بر اهمیت کار فرهنگی با محوریت مساجد در جنگ فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی تصریح کرد: کانون‌های مساجد قرارگاه فرهنگی مقابله با جنگ نرم هستند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در ادامه به تشریح برنامه های طرح ملی " مسجد، کانون نشاط " پرداخت و از رابطین خواست تا اهتمام لازم در ثبت فعالیت‌های تابستانی کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد را خواستار شد.