دوره آموزشی سطح ۱ طرح ملی طوبی در حال برگزاری است
دوره آموزشي سطح ۱ طرح ملي طوبي در حال برگزاري است
با حضور مدیران و مربیان خواهر کانون‌های مساجد گیلان؛

دوره آموزشی سطح ۱ طرح ملی طوبی در حال برگزاری است

دوره آموزشي سطح ۱ طرح ملي طوبي با حضور مديران و مربيان خواهر کانون‌هاي مساجد گيلان در رشت در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 63455 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری دوره دو روزه آموزشی سطح ۱ طرح ملی طوبی دراستان گیلان خبرداد و گفت: این طرح با حضور مدیران و مربیان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در دانشکده تربیت معلم گیلان در حال برگزاری است.

 

 

وی با بیان اینکه این طرح "راهی نو برای جریان سازی حیا و پاکی" است افزود: طرح طوبی برنامه جامع و ملی آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه است که نیاز ضروری جامعه امروز در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می‌باشد.

 

حجت الاسلام حاجتی در ادامه توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبین، روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف را از موضوعات این دوره آموزشی ذکر کرد.

 

 

وی با بیان اینکه دوره مذکور با حضور اساتید مطرح کشوری چون آقــای وزیــری و خانــم‌ها اسلاملــو و محمودی برگزار می‌شود تصریح کرد:  دوره‌های تکمیلی و تخصصی برای پذیرفته شدگان دوره اول برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اذعان کرد: شرکت کنندگان در طرح پس از گذراندن  16 ساعت آموزش حضوری و قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز کار عملی، در عملیات‌های روشنگری و تبیین شرکت می‌کنند.