کار فرهنگی با محوریت مساجد برگزار شود
کار فرهنگي با محوريت مساجد برگزار شود
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان:

کار فرهنگی با محوریت مساجد برگزار شود

حجت الاسلام حاجتي با بيان اينکه شبکه هاي تربيتي با مديران کانون هاي مساجد شکل گيرد گفت: کار فرهنگي با محوريت مساجد برگزار شود.
شناسه خبر : 61783 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های مساجد کشور از استان گیلان؛ حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان امروز(پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت) در دوره تربیتی مضمار ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم گفت: امروز در مقابله تمدنی با غرب، نیازمند تمرین هستیم. باید کنار هم جمع شویم، یاد بگیریم تا بتوانیم در این عرصه موفق باشیم.

وی تاکید کرد: باید برای حضور، حفظ و تربیت جوان در مسجد برنامه داشته باشیم.


حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه شبکه های تربیتی با مدیران کانون های مساجد شکل گيرد اظهار کرد: این دوره های تربیتی باید تداوم یافته و گسترش یابد.


وی با بیان اینکه دوره آموزشی تربیتی مضمار در راستای همین هدف شکل گرفته است اذعان کرد: فرایند جذب و حفظ نوجوان یکی از دوره هاست که بیشترین استقبال را داشته است، طراحی بازی، شبکه سازی، برنامه سازی تربیتی از دیگر دوره ها است که با همکاری کانون جوانان امام رضا و شهرداری رشت برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در ادامه با اشاره به رویداد فرهنگی هنری"هزار مشعل" افزود: این رویداد تعبیر دقیقی است در رابطه با کار فرهنگی.


حجت الاسلام حاجتی تاکید کرد: در میدان جهاد تبیین و جنگ تمدنی باید ارتباط ثابت و موفقی را رقم زنیم و لازم است تا مشعل های فراوان را به صورت دائمی روشن کنیم.


وی با بیان اینکه تعبیر ما از مشعل همان مساجد محل هستند اذعان کرد: باید کار فرهنگی را با محوریت مساجد برگزار کرده و با احیای کارکردهای مسجد این مشعل ها روشن نگه داریم.
 
حجت الاسلام حاجتی "هزار مشعل" را رویدادی در حوزه های مختلف هنری، رسانه ای و فرهنگی دانست و افزود: این طرح کارکردهای مساجد را احیا می کند.