اجرای سرود کانون جواد الائمه (ع) در مراسم تقدیر از برگزیدگان کانون‌های مساجد
اجراي سرود کانون جواد الائمه (ع) در مراسم تقدير از برگزيدگان کانون‌هاي مساجد

اجرای سرود کانون جواد الائمه (ع) در مراسم تقدیر از برگزیدگان کانون‌های مساجد

آيين تجليل از برگزيدگان گيلاني رويداد ملي فرهنگ و هنر بچه‌هاي مسجد با اجراي سرود کانون جوادالائمه(ع) لنگرود همراه بود.
شناسه خبر : 61774 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۸:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، آیین تجلیل از برگزیدگان گیلانی رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد امروز(چهارشنبه،12 اردیبهشت) در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد.

 

 

در این آیین به صورت نمادین از 15 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان که در رواق‌های مختلف این طرح ملی مقام کسب کرده بودند، تجلیل شد.

 

گروه سرود کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) مسجد تازه علم کشت سرا لنگرود نیز در این مراسم به اجرای سه سرود پرداخته و عضو خردسال گروه دکلمه‌ای در وصف امام رضا(ع) قرائت کرد.

 

 

گفتنی است، کانون انصار الزینب(س) روستای لب دریا آستانه اشرفیه در دو رواق "کتاب" و جشنواره  امید(طرح ملی مسجد کانون نشاط) و کانون بعثت در رواق فن‌آوری و مسجد کانون نشاط،  کانون شهدای بلوکات در رواق قلم و کانون پویندگان علم توتکابن در رواق کارآفرینی هر سه از شهرستان رودبار شایسته تقدیر شدند.

 

کانون شهید فخری زاده لنگرود در رواق فیلم و کانون رقیه خاتون(س) شهرستان آستانه اشرفیه در رواق  فناوری شایسته تقدیر شدند.

 

 کانون‌های ضیافت و حضرت فاطمه(س) از آستانه اشرفیه، کانون‌های شهدای جوبن و شهدای نصفی از رودبار ، کانون عاشقان ولایت و ثقلین از رشت و حب المتین از ماسال در طرح " مسجد، کانون نشاط" رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کردند.