هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند
هزار کانون فرهنگي هنري در مساجد گيلان فعاليت مي‌کنند

هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند

حجت الاسلام حاجتي گفت: قريب به هزار کانون فرهنگي هنري در مساجد گيلان فعاليت مي‌کنند که از اين تعداد 87 کانون تخصصي خواهران است.
شناسه خبر : 60825 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور در برنامه زنده " صبح تازه" که به صورت مستقیم از شبکه باران و شبکه سه سیما پخش می‌شد، به تشریح دستاوردها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان پرداخت.

 

وی با بیان اینکه قریب به هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند تصریح کرد: از این تعداد 87 کانون تخصصی خواهران است که در سال جاری راه اندازی شده است.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه بالغ بر 72 هزار گیلانی عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند بیان کرد: این کانون ها پایگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی محل با محوریت مساجد هستند.

 

وی احیا کارکردهای مسجد در ابعاد مختلف را از وظایف کانون‌های مساجد برشمرد و تاکید کرد: باید با جذب جوانان به مساجد با نیازسنجی و اجرای برنامه‌های متنوع، نسلی متعهد، انقلابی و مومن پرورش داد.