دیدار جمعی از مدیران منتخب کانون های مساجد گیلان با نماینده ولی فقیه در استان
ديدار جمعي از مديران منتخب کانون هاي مساجد گيلان با نماينده ولي فقيه در استان

دیدار جمعی از مدیران منتخب کانون های مساجد گیلان با نماینده ولی فقیه در استان

جمعي از مديران منتخب کانون هاي مساجد گيلان به مناسبت سالروز تاسيس کانون‌هاي مساجد با نماينده ولي فقيه در استان ديدار کردند.
شناسه خبر : 60819 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان، بمناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، جمعی از مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کردند.

 

 

در این دیدار آیت الله فلاحتی کانون‌هاي مساجد را از تشکل‌هاي خوب و منسجم بعد از انقلاب دانست و گفت: کانون‌هاي مساجد امروز به صورت منسجم و سازماندهي شده در حال فعاليت هستند که يک پديده مبارک است.

 

وی از مسئولین کانون‌ها خواست با تعامل با مردم و سرکشی به جوانان، آنان را با برنامه‌های مساجد آشنا و همراه کنند چرا که دشمن همواره برای سیاه نمایی هر کاری تلاش می کند و حتی کارهای خوب ما را نیز نمی‌پسندد.

 

 

امیرحسین طاهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز با بیان اینکه مساجد می‌تواند اثرگذاری بیشتری به واسطه ارتباط با مردم در حوزه فرهنگ داشته باشد از تخصیص بیشترین اعتبار طی سالیان اخیر برای مساجد استان تا پایان سال خبرداد.

 

حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان نیز در این جلسه با تبریک سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور واینکه هم اکنون در گیلان 972 کانون فعال هستند گفت: با اجرای طرح باشگاه بچه‌های مسجد بالغ بر 7 هزار عضو جدید به شبکه کانون‌های مساجد استان پیوسته و تعداد اعضای کانون‌های گیلان به 72 هزار نفر رسید.

 

 

در ادامه این جلسه دو تن از مدیران منتخب کانون‌های مساجد استان آقای سلمان قنبرزاده مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین رشت و خانم کلثوم اکبری مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمبین به نمایندگی از سایر مدیران کانون‌ها به بیان مشکلات و مسائل خود پرداخته و خواستار همکاری بیشتر اصحاب مسجد و مسئولان با مدیران کانون ها جهت اجرای فعالیت‌های مسجد محور و تربیت جوانان مومن و انقلابی شدند.