مسجدمحوری در رأس فعالیت‌های فرهنگی قرار می‌گیرد
مسجدمحوري در رأس فعاليت‌هاي فرهنگي قرار مي‌گيرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبرداد:

مسجدمحوری در رأس فعالیت‌های فرهنگی قرار می‌گیرد

طاهري با بيان اينکه مسجدمحوري در رأس فعاليت‌هاي فرهنگي قرار مي‌گيرد از اجراي طرح " هزار مشعل" در کانون‌هاي مساجد گيلان خبرداد.
شناسه خبر : 60812 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، امیرحسین طاهری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز(چهارشنبه، 16 اسفند) در دیدار جمعی از منتخبین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تبریک 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور گفت: مسجد محوری در اولویت برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد چون حلقه میانی است و می‌تواند اثرگذاری بیشتری به واسطه ارتباط با مردم در حوزه فرهنگ داشته باشد.

 

وی ادامه داد: در سال جاری بیشترین اعتبار را برای مساجد تخصیص داده‌ایم که تا پایان سال به حساب کانون‌های مساجد جهت رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری مسجد محور واریز خواهد شد.

 

طاهری با تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد به طرح "هزار مشعل " اشاره کرد و افزود: "هزار مشعل" به‌واسطه فعالیت قریب به هزار کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هرکانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

 

وی با بیان اینکه هزار مشعل یک اقدام فرهنگی گسترده در محلات است تصریح کرد: طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که همزمان با سال جدید اجرا می‌شود.