پویش «مسجد، کانون منتظران» در کانون های مساجد گیلان اجرا می شود
پويش «مسجد، کانون منتظران» در کانون هاي مساجد گيلان اجرا مي شود

پویش «مسجد، کانون منتظران» در کانون های مساجد گیلان اجرا می شود

حجت الاسلام حاجتي از اجراي پويش «مسجد، کانون منتظران» همزمان با نيمه شعبان در کانون هاي مساجد گيلان خبرداد.
شناسه خبر : 60613 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج) اظهارکرد: در آستانه این عید بزرگ، عملیات فرهنگی «مسجد، کانون منتظران» در قالب طرح شهید اسداللهی در سراسر استان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح ویژه مناطق محروم و کم برخوردار استان است و با محوریت کانون‌های مساجد اجرا می‌شود تصریح کرد: طرح مذکور به منظور ایجاد شور و نشاط مهدوی در این مناطق و آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ انتظار اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام حاجتی «برگزاری کرسی تبیین معارف مهدوی (آزاد اندیشی و پرسش و پاسخ)»، «برپایی مراسم احیای شب نیمه شعبان»، «برگزاری محفل مهدویت برای نوجوانان با حضور استاد» را از محورهای این طرح اعلام کرد و افزود: برپایی« ایستگاه صلواتی»، «اهدای کارت تبریک نیمه شعبان» و « آذین بندی و آتش بازی» از دیگر محورهای این پویش است.

 

وی با بیان اینکه این طرح در راستای تقویت رویکرد تربیت «نوجوان پیشران» اجرا می شود اذعان کرد: باید مساجد به کانون‌های فعال اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده و ظرفیت نوجوانان در طرح‌های تبلیغی و ترویجی فعال شود.