برترین‌های مسابقات قرآنی «مدهامتان» گیلان به مرحله کشوری اعزام می شوند
برترين‌هاي مسابقات قرآني «مدهامتان» گيلان به مرحله کشوري اعزام مي شوند
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان:

برترین‌های مسابقات قرآنی «مدهامتان» گیلان به مرحله کشوری اعزام می شوند

حجت الاسلام حاجتي از اعزام برگزيدگان استاني مسابقات قرآني مدهامتان به مرحله کشوري اين مسابقات در سنندج خبرداد.
شناسه خبر : 60558 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی شهر سنندج در روزهای 13 و 14 اسفند برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 11 نفر از گیلان به این مسابقات اعزام می‌شوند اظهارکرد: امیرمحمد درخشان از کانون ولیعصر(عج) و محمدحسین زارع از کانون باب الحوائج در رشته اذان، محمدرضا جعفرپور از کانون شهید تندرو در رشته حفظ کل، محمد زارع باخیر از کانون اهل بیت(ع) در رشته قرائت مجلسی و محمد امیر کوثری از کانون سید الشهدا(ع) در رشته قرائت تقلیدی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

 

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: همچنین علی ابراهیمی از کانون شهدای بازار، محمد شیخ از کانون شهدای مسجد جامع بی بالان و خانم‌ها عاطفه ناصح از کانون محبان بقیه الله و فاطمه علیزاده از کانون الزهرا (س) در رشته ترتیل با دیگر رقیبان خود به رقابت می‌پردازند.

 

وی اعلام کرد: زکیه صابر از کانون صاحب الزمان(عج) برگزیده رشته حفظ کل خواهران و زینب پیدا از کانون شهدای سیبلی در رشته قرائت تقلیدی نیز در این مسابقات با رقیبان خود از دیگر استان‌ها رقابت خواهند کرد.

 

گفتنی است، مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز و با شرکت 200 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان گیلان برگزار شد.