اعزام فعالان مسجدی گیلان به رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون‌های مساجد کشور
اعزام فعالان مسجدي گيلان به رويداد توانمندسازي مربيان تربيتي و قرآني کانون‌هاي مساجد کشور

اعزام فعالان مسجدی گیلان به رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون‌های مساجد کشور

چهار نفر از مربيان قرآني و تربيتي استان گيلان به رويداد توانمندسازي مربيان تربيتي و قرآني کانون هاي مساجد کشور اعزام شدند.
شناسه خبر : 60386 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، چهار نفر از مربیان قرآنی و تربیتی استان گیلان جهت شرکت در رویداد توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی کانون‌های مساجد کشور به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

 

این دوره ویژه مدیران، مربیان و فعالان تربیتی و قرآنی کانون‌های مساجد کشور است که با هدف آموزش اصول و مبانی تربیت و فعالیت فرهنگی و مهارت‌های کاربردی مربیگری به مدت دو روز در حرم حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در این دوره تحت عنوان «در مسیر» از آموزه‌های دينی و ايمانی تحت نظر کارشناسان و اساتيد مطرح بهره مند شدند.

 

حجت‌الاسلام خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در آیین اختتامیه این دوره آموزشی با بیان اینکه رویداد «در مسیر» ثابت می‌کند بچه‌های مسجد باانگیزه پای کار ایستاده‌اند گفت: طرح «شهید اسداللهی» همزمان با نیمه شعبان در ۳۳۰ محله در سراسر کشور با محوریت مساجد آغاز می‌شود.

 

وی تأکید کرد: امسال شش هزار کانون تربیت محور، کار دانش آموزی انجام می دهند، چهار هزار کانون فرهنگی هنری هم مجری طرح هر مسجد پایگاه قرآنی شده‌اند و تلاش ستاد آن است از این حوضچه‌های تشکیل شده برای تحقق اهداف در عرصه‌های مختلف بهره بگیرد.

 

حجت الاسلام خداداده در پایان با اشاره به تقاضای مکرر بچه های مسجد برای دیدار با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم آرزوی ۳۰ ساله بچه های مسجد محقق شود و دیداری اختصاصی با رهبری معظم انقلاب داشته باشند.