برگزاری ویژه برنامه دهه فجر در کانون جواد الائمه(ع) لنگرود
برگزاري ويژه برنامه دهه فجر در کانون جواد الائمه(ع) لنگرود

برگزاری ویژه برنامه دهه فجر در کانون جواد الائمه(ع) لنگرود

ويژه برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در کانون جواد الائمه(ع) کشت سرا لنگرود تشريح شد.
شناسه خبر : 59907 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، امید مهدوی در گفتگویی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) لنگرود پرداخت و گفت: این کانون که پایگاهی برای اعضای نوجوان و جوان روستای کشت سرا است، برنامه‌های مختلفی را در گرامیداشت سالروز پیروزی انققلاب اسلامی ایران تدارک دیده است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) لنگرود با اشاره به آذین بندی و چراغانی مسجد تازه علم کشت سرا به همت اعضای کانون جهت برگزاری برنامه‌های دهه فجر افزود: برنامه‌های دهه فجر از شب 12 بهمن در کانون جوادالائمه (ع) آغاز شد که با همراهی امام جمعه شهر کومله، ستاد اقامه  نماز جمعه و اعضای کانون صورت گرفت.

 

 

وی دیدار با خانواده شهید نصیری را نخستین برنامه عنوان کرد و ادامه داد: امام جمعه کومله با حضور در مسجد تازه عام کشت سرا از گروه سرود جوادالائمه بازدید کرده و به تماشای سرود کانون نشست.

 

 

مهدوی دیدار با کارآفرینان روستا را دیگر برنامه عنوان و اظهارکرد: همچنین از کارگاه شال بافی با مدیریت بانوی روستایی و گلخانه باز در روستا بازدید شده و با توضیح کارآفرینان، مشکلات و مطالبات این حوزه‌ها عنوان شد.

 

 

وی ادامه داد: گلباران و عطرافشانی مزار شهدا هم امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن با حضور اعضای کانون برگزار می‌شود.

 

مهدوی برپایی جشن انقلاب، برگزاری جشنواره سرود و مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.