پخش سرودهای حماسی و انقلابی از ماذنه مساجد گیلان
پخش سرودهاي حماسي و انقلابي از ماذنه مساجد گيلان

پخش سرودهای حماسی و انقلابی از ماذنه مساجد گیلان

همزمان با سالروز ورود بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي به ميهن، سرودهاي حماسي و انقلابي از بلندگوهاي مساجد سراسر استان پخش شد.
شناسه خبر : 59904 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفتگویی با گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور گفت: امروز روزی تاریخی و به یادماندنی در تاریخ ایران است که در سال ۵۷ در این روز استقبال باشکوهی از بنیانگذار انقلاب اسلامی انجام شد.

 

وی با تاکید بر گرامیداشت این لحظه بیادماندنی اظهارکرد: در نخستین روز از دهه فجر و همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، سرودهای حماسی و انقلابی به همت بچه‌های کانون از ماذنه‌های مساجد گیلان پخش شد.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه مساجد سراسر استان با کمک اعضای کانون در گرامیداشت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی آذین بندی و چراغانی شده است افزود: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و تجدید بیعت با امام شهدا، شرکت در مراسم‌های آغاز دهه فجر و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های کانون‌ها در نخسستین روز از ایام الله دهه فجر است.

 

وی  به نقش محوری مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: تمام کمیته‌های مردمی در دل مساجد شکل گرفت و مردم در مساجد دور هم جمع شده و اتحاد پیدا کردند.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه مساجد در همه عرصه‌‌های انقلاب نقش داشته و تمام اتفاقات از مساجد نشات می‌گرفت اظهارکرد: امروز نیز برنامه‌های مردمی گرامیداشت دهه فجر با حضور مردم و با محوریت مساجد برگزار می‌شود.