کانون‌های مساجد نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ جامعه دارند
کانون‌هاي مساجد نقش بسزايي در ارتقاي فرهنگ جامعه دارند
فرماندار رودسر:

کانون‌های مساجد نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ جامعه دارند

حيدري گفت: هر چقدر اقدامات فرهنگي در جامعه تقويت شود، اثر بخشي آن نيز بيشتر خواهد شد که در اين راستا کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مي‌توانند نقش بسزايي ايفا کنند.
شناسه خبر : 59712 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رضا حاجتی مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان و امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سفر یکروزه به شهرستان رودسر با محمد حیدری فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

 

محمد حیدری با تاکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی گفت: هرقدر اقدامات فرهنگی در جامعه تقویت شود، اثر بخشی آن نیز در جامعه بیشتر خواهد شد که در این راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

 

وی شناسایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال را مهم ارزیابی کرد و افزود: کانون‌ها پس از شناسایی باید تقویت و فعال شوند تا اثرگذاری آن در جامعه دیده و آسیب پذیری‌های جامعه در حوزه فرهنگی کاهش یابد.

 

فرماندار رودسر ادامه داد: هنرمندان رشته‌های مختلف، سرمایه‌های کشور هستند که همواره باید مورد تکریم و توجه قرار گیرند.

 

وی در پایان توجه به حوزه قرآنی را امری مهم و تاثیر گذار خواند و تصریح کرد: شهرستان رودسر در حوزه قرآنی از بنیه قوی برخوردار است و باید در جهت پرورش استعدادها به آن توجه شود.