کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی در جذب هنرمندان است
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد ظرفيت خوبي در جذب هنرمندان است
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان؛

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی در جذب هنرمندان است

حجت الاسلام حاجتي با تاکيد بر بسترسازي زمينه حضور کودکان و نوجوانان در مسجد گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد ظرفيت خوبي در جذب هنرمندان است.
شناسه خبر : 59710 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در دیدار با محمد حیدری فرماندار رودسر گفت: تمرکز ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان بر رونق پایگاه‌های قرآنی و تربیت مربی و قرآن آموز است تا همه فعالیت‌های قرآنی با محوریت مساجد صورت گیرد.

 

وی تشکیل کانون‌های تخصصی ویژه خواهران را از دیگر فعالیت‌های اصلی این ستاد اعلام کرد و افزود: در گیلان بیشترین تاسیس کانون ویژه خواهران را استان گیلان دارد که از ابتدای سال بالغ بر 86 کانون تخصصی خواهران ثبت شده و هدف اصلی آن، پرداختن به هویت زن مسلمان است.

 

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت خوبی در جذب هنرمندان است اظهارکرد: توجه ویژه به هنر که در قرارگاه شهید آوینی به آن توجه شده است از دیگر اهداف کانون‌های مساجد است تا هنرمندانی متعهد و انقلابی پروش دهند.

 

وی با تاکید بر احیای کارکردهای مسجد و بسترسازی زمینه حضور کودکان و نوجوانان در این اماکن مقدس تصریح کرد: کانون‌های ما با کارکردهای فرهنگی و هنری خود، به جذابیت مسجد می‌افزایند و این کانون ها، مشعلی برای روشنایی مساجد هستند.