جشن انقلاب با رویکرد ارائه خدمت به مردم در مساجد برگزار شود
جشن انقلاب با رويکرد ارائه خدمت به مردم در مساجد برگزار شود
مدیر ستاد کانون های مساجد گیلان:

جشن انقلاب با رویکرد ارائه خدمت به مردم در مساجد برگزار شود

حجت الاسلام حاجتي با تاکيد بر بهره‌گيري از ظرفيت مساجد، از برگزاري جشن انقلاب با رويکرد ارائه خدمت به مردم در مساجد خبرداد.
شناسه خبر : 59174 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، دومین جلسه کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با حضور اعضای کمیته و به منظور ارائه برنامه‌های اجرائی دهه فجر توسط دستگاه‌ها، امروز(یک‌شنبه، 1 بهمن) در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام رضا حاجتی، دبیر کمیته مساجد و بقاع متبرکه گیلان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهارکرد: مساجد بستر مناسبی برای تبین خدمات انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با محوریت نوجوانان و جوانان است.

 

وی جذب نوجوانان و جوانان و احیای کارکردهای مسجد را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید با ارائه برنامه‌های ویژه، مساجد را برای حضور پررنگ جوانان آماده کنیم.

 

حجت الاسلام حاجتی تبیین نقش مساجد در شکل‌گیری انقلاب اسلامی را رسالت مهم کمیته مساجد دانست و بیان کرد: جشن انقلاب با رویکرد ارائه خدمت به مردم در مساجد برگزار شود.

 

در ادامه جلسه هر یک از دستگاه‌ها برنامه‌های اجرایی خود را ارائه کردند.