کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در کانون‌های مساجد گیلان برپا می‌شود
کرسي‌هاي تلاوت قرآن کريم در کانون‌هاي مساجد گيلان برپا مي‌شود
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان؛

کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در کانون‌های مساجد گیلان برپا می‌شود

حجت الاسلام حاجتي از برپايي کرسي‌هاي تلاوت قرآن کريم در راستاي تحقق طرح " مسجد پايگاه قرآني" در کانون‌هاي مساجد گيلان خبرداد.
شناسه خبر : 54066 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان به تشریح طرح قرآنی "مسجد پایگاه قرآنی" پرداخت وگفت: این طرح در راستای تحقق منويات مقام معظم رهبری در خصوص شکل‌گيری پايگاه‌های قرآنی در مساجد اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها باید با محوریت مساجد برگزار شود افزود: در این راستا محافل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت با حضور اعضای کانون در مساجد استان برپا می‌شود.

 

حجت الاسلام حاجتی با تاکید بر تقویت فعالیت‌های قرآنی با محوریت مساجد تصریح کرد: طرح تلاوت نور یکی از این طرح‌ها است که بعد از اقامه نماز جماعت با حضور نمازگزاران برگزار می‌شود.

 

وی اذعان کرد: تا کنون چهار کرسی تلاوت با همکاری ستاد کانون‌های مساجد گیلان در کانون منا شهر سنگر، کانون شهید بشیری، کانون باب الحوائج و کانون شهید پوررجب رشت برپا شده است و مابقی کانون‌ها نیز برپا خواهند کرد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان تصریح کرد: در حال حاضر از استان گیلان 121 پایگاه قرآنی و 186 قاری قرآن در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شده است.