بودجه‌های فرهنگی با محوریت مساجد هزینه شود
بودجه‌هاي فرهنگي با محوريت مساجد هزينه شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

بودجه‌های فرهنگی با محوریت مساجد هزینه شود

طاهري بر تقويت نگاه مسجد محوري در استان تاکيد کرد و گفت: بودجه‌هاي فرهنگي با محوريت مساجد هزينه شود.
شناسه خبر : 54006 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز(چهارشنبه، 6 دی) در بازدید از ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، بر پیروی از سیره اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: باید رفتار و منش این بانوی بزرگوار، چراغ راه زندگی همگان بوده و فردی موثر برای جامعه باشيم.

 

وی با بیان اینکه مسجد باید محور محلات بوده و مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کند افزود: مسجد باید پایگاهی برای رجوع مردم، احصا مشکلات و رفع آن با همکاری امام جماعت و فعالین حوزه مسجد باشد تا عموم مردم در این مکان مقدس حضور یابند.

 

طاهری اذعان کرد: در همه فعالیت‌ها باید نگاهمان به مسجد باشد و از ظرفیت آن در همه امور بهره گیریم.

 

وی با تاکید بر جذب مردم به ویژه جوانان به مساجد با فعالیت‌های فرهنگی و هنری تصریح کرد: تقویت کتابخانه‌های مساجد منجر به حضور بیشتر مردم در مساجد مي‌شود.

 

وی بر تقویت نگاه مسجد محوری در استان تاکید کرد و خواستار برگزاری همه فعالیت‌ها در مساجد و یا فضاهای متعلق به مساجد به ویژه در مساجد روستایی شد.

 

وی با اذعان به اینکه نگاه من به حوزه مسجد است و مسجد باید پایگاه فعالیت‌ها باشد تصریح کرد: بودجه‌های فرهنگی با محوریت مساجد هزینه شود.

 

در ادامه این جلسه در خصوص مشکلات موجود و راهکارهای رفع آن تبادل نظر شد.