یلدای مهربانی به وسعت استان گیلان
يلداي مهرباني به وسعت استان گيلان
به همت کانون های مساجد گیلان؛

یلدای مهربانی به وسعت استان گیلان

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با توزيع بسته‌هاي يلدايي مهرباني را در سراسر گيلان توزيع کردند.
شناسه خبر : 53886 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، همزمان با فرا رسیدن شب یلدا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر گیلان، آستین همت خود را بالا زده و به کمک نیازمندان شتافتند تا لبخند شادی را مهمان این خانه‌ها کنند.

 

فلسفه این شب دور هم نشستن و تقسیم مهر و محبت در کنار یکدیگر است و در این شرایط اقتصادی که بسیاری از خانواده‌ها در سختی به سر می‌برند، برپایی سفره‌های کوچک و ساده یلدا، آرزوی بسیاری از خانواده‌های محروم و نیازمندی است که چشم امید به کمک خیرین دارند تا شاید سهمی کوچک در این شادی و مهربانی داشته باشند.

 

 

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان یلدای امسال نیز به مانند سال‌های پیش با اعلام فراخوان‌های متعدد به جمع آوری کمک خیرین پرداختند و با تهیه بسته‌های یلدایی، حتی به اندازه خرید یک هندوانه کوچک، انار وپرتغال، یلدای ساده اما باصفا را مهمان خانه‌ها کردند تا والدینی شرمنده بچه‌هایش نباشد.

 

به همت کانون‌های مساجد رستم آباد به‌مناسبت شب یلدا تعداد ۲۳۰ بسته کمک معیشتی‌ تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهررستم آباد توزیع شد.

 

 

بسته‌های یلدای مهدوی نیز به همت کانون‌های مساجد لوشان و همچنین کانون فرهنگی مالک اشتر بین نیازمندان توزیع شد.

 

کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کپورچال بندرانزلی نیز با بسته بندی آجیل شب یلدا و تهیه هندوانه و میوه لبخند شادی را مهمان خانواده‌های محروم کرد.

 

کانون فرهنگی هنری شهدای ملاسرای شفت نیز با پخش بسته‌های شب یلدا بین افراد کم برخوردار محله، شادی را در طولانی ترین شب سال بین آنان تقسیم کرد.