نشست هم‌اندیشی مدیران و مربیان کانون‌های تربیت محور گیلان برگزار شد
نشست هم‌انديشي مديران و مربيان کانون‌هاي تربيت محور گيلان برگزار شد
با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور؛

نشست هم‌اندیشی مدیران و مربیان کانون‌های تربیت محور گیلان برگزار شد

نشست هم‌انديشي مديران و مربيان کانون‌هاي تربيت محور گيلان با حضور معاون فرهنگي هنري ستاد کانون‌هاي مساجد کشور در رشت برگزار شد.
شناسه خبر : 53436 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، مهدی مقدم، معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عصر یک‌شنبه(۱۲ آذر) در نشست هم‌اندیشی مدیران و مربیان کانون‌های تربیت محور استان گیلان با اشاره به کمبود بودجه فرهنگی و گله‌مندی مدیران کانون‌ها گفت: ما فعالان فرهنگی و مسجدی نباید کار فرهنگی را معطل بودجه کنیم.

 

وی با بیان اینکه شما مدیران کانون‌ها از روی دغدغه‌مندی و شرمندگی از امام(ره) و شهدا فعالیت می کنید افزود: هیچ مشکلی نباید مانع فعالیت شما مدیران فعال و دغدغه مند شود.

 

مقدم با اشاره به رویکرد تربیتی مساجد و کانون‌های مساجد تصریح کرد: باید نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب کرده و تلاشمان را در جذب این قشر چند برابر کنیم .

 

وی با تاکید بر اینکه باید کسانی را تربیت کرده و پرورش دهیم که از خصیصه رهبر اجتماعی شدن برخوردار باشد اظهار کرد: کسانی را پرورش دهید که هر کدام برای آینده کشوری فردی تاثیرگذار باشند و تمرکز و توجهتان در تربیت نخبگانی باشد که می‌توانند راهبری اجتماعی کند.

 

حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان نیز در این نشست یکی از کارکردهای مهم مساجد را تربیتی دانست و بیان کرد: مساجد باید تربیت محور باشند و تربیت ما هم باید مسجد محور باشد

 

در ادامه هر یک از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کانون خود به بیان مشکلات و موانع و همچنین ارائه راهکارهای لازم پرداختند.