کاشت درخت زیتون و هدیه آن برای آیندۀ کودکان در فلسطین
کاشت درخت زيتون و هديه آن براي آيندۀ کودکان در فلسطين
به همت کانون جانبازان جلالده رودبار؛

کاشت درخت زیتون و هدیه آن برای آیندۀ کودکان در فلسطین

کانون فرهنگي هنري جانبازان روستاي جلالده رودبار در حمايت از کودکان مظلوم فلسطين و غزه درخت زيتون کاشت.
شناسه خبر : 53110 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، طرح ملی پیکار علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل با کاشت درخت زیتون و هدیه آن برای آیندۀ کودکان در فلسطین به همت کانون فرهنگی هنری جانبازان مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روستای جلالده رودبار اجرا شد.

 

در قالب این طرح و با حضور حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان یک اصله نهال زیتون به حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و غزه  با شعار" به عنوان یک آزادی‌خواه با کاشتن #درخت_زیتون و هدیه آن برای آیندۀ کودکان در فلسطین، فصل تازه‌ای را در مبارزه با استکبار جهانی پدید آورید" کاشته شد.

 

زیتون برای فلسطینیان معنایی بیش از یک درخت دارد: استقامت زیتون، امروز، یادآور مقاومت و میوه‌های فردایش برکت سفرۀ آیندگانِ سرزمین ابراهیم خلیل خواهد شد.صبح روشن و امیدبخش کودکان فلسطینی از لابه‌لای شاخه‌های درختان زیتون طلوع می‌کند.

 

 ما با پرورش نهال، کاشت، نگهداری و وقف درختان زیتون در هر جای ممکن، فلسطین آزاد و زیبا را دوباره می‌سازیم. نهالی که بر ویرانه‌های رژیم غاصب صهیونیستی بارور می‌شود و با میوه‌هایش به زندگی مستضعفان رونقی تازه می‌بخشد.