بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان از 4 کانون روستایی بخش‌های خورگام و رحمت آباد رودبار
بازديد مدير ستاد کانون‌هاي مساجد گيلان از 4 کانون روستايي بخش‌هاي خورگام و رحمت آباد رودبار

بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان از 4 کانون روستایی بخش‌های خورگام و رحمت آباد رودبار

حجت الاسلام حاجتي در ادامه طرح بازديد از کانون‌هاي مساجد گيلان از چهار کانون روستايي بخش‌هاي خورگام و رحمت آباد رودبار بازديد کرد.
شناسه خبر : 53098 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان با سفر به شهرستان رودبار و بازدید از کانون‌های مناطق محروم و دور این شهرستان ادامه یافت.

 

 

در قالب این طرح حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با حضور در روستای چهارمحل بخش خورگام که در ییلاقات رودبار واقع شده است، از کانون فرهنگی هنری ولایت بازدید کرد و با مدیر کانون و اعضای هیئت امنای این مسجد به گفتگو نشست.

 

 بررسی وضعیت عمران مساجد و اختصاص بودجه برای تعمیر و نگهداری از مساجد، اختصاص بودجه به منظور اجرای برنامه های فرهنگی و اعلام آمادگی جهت اجرای فعالیت‌ها در سطوح استانی و ملی از مطالبات اعضای هیئت امنا بود که در این جلسه مطرح شد.

 

 

کانون فرهنگی هنری جانبازان روستای جلالده از توابع بخش خورگام و دهستان درفک دیگر کانونی بود که مورد بازدید قرار گرفت. اهالی روستا با حضور در کانون و دیدار با مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به بیان مطالبات خود در حوزه تجهیز مسجد به ویژه در بخش کودک پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولین به این مسجد شدند که در منطقه‌ای محروم پذیرای اهالی روستا است.

 

 

حضور در کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده روستای چره سومین برنامه در سفر به شهرستان رودبار بود. نوجوانان و جوانان این کانون با استقبال از مدیر ستاد خواستار حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری در اجرای اردوهای آموزشی، زیارتی و تفریحی به منظو ایجاد شور و نشاط اجتماعی شدند.

 

 

دیدار با امام جماعت و اعضای کانون فاطمه الزهرا(س) مسجد امام جعفر صادق(ع) آخرین بازدید از سفر یکروزه به شهرستان رودبار بود که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا همراه بود و بعد از نماز اعضای کانون به گفتگو با حجت الاسلام حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان پرداختند.