برگزاری جشن کتاب در کانون نورالمبین رشت
برگزاري جشن کتاب در کانون نورالمبين رشت

برگزاری جشن کتاب در کانون نورالمبین رشت

همزمان با گراميداشت هفته کتاب و کتابخواني، جشن کتاب در کانون نورالمبين رشت برگزار شد.
شناسه خبر : 52948 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، جشن بزرگ هفته کتاب به همت کانون فرهنگی هنری نورالمبین مسجد حر روستای خشت مسجد رشت برگزار شد. 


در این مراسم که با حضور حجت الاسلام حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان همراه بود از اعضای فعال کتابخانه این کانون و همچنین اعضای حاضر با انجام قرعه کشی تقدیر شد.
  

 کلثوم اکبری مدیر کانون نورالمبین در حاشیه این جشن با گرامیداشت هفته کتاب به تشریح برنامه‌های کانون در این ایام پرداخت و گفت: برنامه‌های هفته کتاب در دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان تا 28 آبان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه جشن کتاب ویژه کودکان برگزار شد افزود: در این جشن کودکان به همخوانی سرود ملی پرداخته و با قصه‌گویی، کتب مورد علاقه خود را به دیگران معرفی کردند.
    
      
 اکبری از برگزاری جشنواره غذا ویژه بانوان عضو کانون خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور خواهران کانون نورالمبین پنج(شنبه، 25 آبان)  برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح شنبه‌های کتاب مساجد گفت: در قالب این طرح به معرفی چهار کتاب پرداخته و بخش‌هایی از این کتب مورد خوانش اعضای کانون قرار می‌گیرد.