حضور باشکوه اعضای کانون‌های مساجد گیلان در راهپیمایی 13 آبان
حضور باشکوه اعضاي کانون‌هاي مساجد گيلان در راهپيمايي 13 آبان

حضور باشکوه اعضای کانون‌های مساجد گیلان در راهپیمایی 13 آبان

اعضاي کانون‌هاي مساجد گيلان همزمان با سراسر کشور در راهپيمايي يوم الله 13 آبان حماسه آفريدند.
شناسه خبر : 52711 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، اعضای کانون‌های مساجد گیلان هم‌پا و هم صدا با ملت ایران اسلامی درراهپیمایی روز ملی استکبارستیزی، یوم الله 13 آبان شرکت کرده و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیست اعلام کردند.

 

 

گیلانیان غیور و ولایتمدار در زیر باران‌های نقره‌ای "فریاد مرگ بر آمریکا "و " مرگ بر اسرائیل" سر داده و با قرائت قطعنامه بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان دادند.

 

بچه‌های مسجدی گیلان در سراسر استان از غرب تا شرق، از جنوب تا شمال در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و دفاع از ملت مظلوم فلسطین با گام‌هایی محکم و استوار و با مشت‌های گره کرده فریاد پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا سرداده و با حضور پرشور خود ثابت کردند که همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده و از آنان دفاع خواهند کرد.

 

 

مردم در شهر رشت نیز از ۲ مسیر «سپاه پاسداران، میدان پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی (ره)» و «ورزشگاه شهید عضدی، بلوار نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی (ره)» خود را به پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) رساندند و با تجمع در میدان شهرداری برائت خود را از استکبار جهانی و رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیست نشان دادند.