بازدید از تمرین گروه نمایشی کانون فرهنگی هنری تسنیم رشت
بازديد از تمرين گروه نمايشي کانون فرهنگي هنري تسنيم رشت

بازدید از تمرین گروه نمایشی کانون فرهنگی هنری تسنیم رشت

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با حضور در کانون فرهنگي هنري تسنيم رشت، به تماشاي تمرين گروه تئاتر اين کانون نشست.
شناسه خبر : 52626 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان  با حضور در کانون فرهنگی هنری تسنیم رشت، به تماشای تمرین گروه تئاتر این کانون برای شرکت در جشنواره‌های استانی و کشوری نشست.

 

امین محصل تبریزی مدیر کانون فرهنگی هنری تسنیم رشت در این بازدید با اشاره به فعالیت‌های این کانون تسنیم در کانون در حوزه هنرهای نمایشی گفت: نوجوانان و جوانان کانون تسنیم استقبال خوبی از عرصه تئاتر دارند.

 

وی با بیان اینکه هنرهای نمایشی از فعالیت‌های تخصصی کانون تسنیم است افزود: در طول سال به صورت مداوم کارگاه‌های آموزشی تئاتر برای اعصای کانون برگزار می‌شود.

 

محصل تبریزی از تمرین اعضای کانون برای اجرای نمایش " پد 1 " خبرداد و بیان کرد: این نمایش در حوزه دفاع مقدس است که تلاش و ایثارگری‌های رزمندگان این سنگر رتا روایت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه " پد 1 " به همت هنرمندان کانون تسنیم برای شرکت در جشنواره‌های تئاتر آماده می‌شود اظهارکرد: در این تئاتر که رضا میرمعنوی کارگردانی و سلمان اسماعیل زاده نویسندگی آن را عهده دار هستند، هفت هنرمند کانونی نقش آفرینی می کنند.