970 کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعالیت می کنند
970 کانون فرهنگي هنري در مساجد گيلان فعاليت مي کنند
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان:

970 کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعالیت می کنند

حجت الاسلام حاجتي با تاکيد بر ضرورت احياي کارکردهاي مساجد گفت: 970 کانون فرهنگي هنري در مساجد گيلان فعاليت مي‌کنند.
شناسه خبر : 52535 تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت‌الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با امیرحسین طاهری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دیدار کرد.

 

وی در این دیدار به تشریح دستورالعمل‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های ستاد  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان پرداخت و گفت: در جامعه اسلامی مساجد باید در راس همه امور باشند و همه برنامه‌ها و فعالیت ها با محوریت مساجد برگزار شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در ادامه احیای کارکردهای مسجد را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: رسالت کانون‌های مساجد احیای این کارکردها و مرکز قرار گرفتن مساجد در راس همه امور به واسطه فعالیت‌های فرهنگی هنری است.

 

وی اظهارکرد: 970 کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان تاسیس شده‌اند که به انجام فعالیت‌های مختلف با محوریت مساجد می‌پردازند.

 

پرورش هنرمند متعهد انقلابی و کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی را از دیگر رسالت‌ها اعلام کرد و بیان داشت: مديريت جامعه اسلامی بايد در بستر مسجد شکل گيرد.

 

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به رویداد ملی فرهنگی هنری بچه‌های مسجد و درخشش استان گیلان در این رویداد تصریح کرد: 6 کانون فرهنگی هنری گیلان موفق شدند در این رویداد هفت مقام‌ شایسته تقدیر را کسب کرده و در این رویداد بدرخشند.