اعلام همدردی و همبستگی اعضای کانون‌های مساجد گیلان با مردم مظلوم فلسطین
اعلام همدردي و همبستگي اعضاي کانون‌هاي مساجد گيلان با مردم مظلوم فلسطين

اعلام همدردی و همبستگی اعضای کانون‌های مساجد گیلان با مردم مظلوم فلسطین

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با اجراي برنامه‌هاي مختلفي، همدردي و همبستگي خود را با مردم بي دفاع فلسطين اعلام کردند.
شناسه خبر : 52456 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، با توجه به جنايت اخير رژيم غاصب صهيونيستی در كشتار مردم مظلوم و بی‌‌دفاع فلسطين در بيمارستان‌های غزه، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اجرای برنامه‌های مختلفی، همدردی و همبستگی خود را با مردم بی دفاع فلسطین اعلام کردند.

 

اعضای کانون‌های مساجد استان با حضور در برنامه‌های مختلف خشم و انزجار خود را از اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی اعلام و از مردم فلسطین به ویژه کودکان مظلوم این سرزمین حمایت کردند.

 

 

حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی با "طوفان الاقصی " هیچگاه به اندازه امروز رو به نابودی نبوده و جلوگیری از دسترسی مردم غزه به امکانات اولیه نشان می‌دهد که با چه جنایتکارانی رو یه رو هستیم.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری در دفاع و همراهی با مردم مظلوم فلسطین برنامه‌های مختلفی را در مساجد اجرا می‌کنند افزود: کانون‌ها با نصب بنر، پلاكارد و پارچه مشكی مساجد را سیاهپوش کرده و با روشن كردن شمع به ابراز همدردی با مردم غزه پرداختند.

 

حجت الاسلام حاجتی پخش تلاوت مجلسی آيات قرآن كريم از بلندگوهای مساجد را از دیگر اقدامات کانون‌های مساجد دانست و عنوان کرد: همچنین ائمه جماعات مساجد در سخنرانی‌های مذهبی بعد از اقامه نماز و مجالس روضه‌خوانی به تبيين اتفاقات اخير و ضرورت همبستگی اسلامی و حمايت از مردم مظلوم فلسطين می‌پردازند.

 

وی برگزاری مسابقات دلنوشته، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش مداحی در سطح شهر را از دیگر اقدامات کانون‌های مساجد گیلان در اعلام حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

 

* نقاشي براي کودکان و نوجوانان فلسطينی

نوجوانان عضو کانون زينبيه (س) مسجد وليعصر (عج) خشکرودبار شهرستان صومعه سرا در پی حملات رژيم صهيونيسم و شهادت کودکان و نوجوانان بی‌دفاع با نقاشی پيروزی و اميد را به دوستان فلسطينی خود هديه دادند.

همچنین سيده آينا قطبي نوجوان عضو کانون زينبيه (س) مسجد وليعصر (عج) خشکرودبار شهرستان صومعه سرا با شعر و دلنوشته خود با مردم غزه و کودکان و نوجوانانش اعلام همدردی کرد.

 

 

* شرکت اعضای کانون باب الحوائج رشت در تجمع دفاع از ملت فلسطين و غزه

اعضای کانون باب الحوائج رشت نیزبا قرائت دعای "امن يجيب المضطر اذا دعا و يکشفسوا" با مردم مظلوم غزه همدردی کردند.

همچنین برادران کانون باب الحوائج مسجد الهادی (ع ) در تجمع دفاع از ملت مظلوم فلسطين و غزه در ميدان شهدای ذهاب رشت انزجار خود از رژیم صهیونیست را اعلام کردند.

 

* جلسه قرآن به ياد شهدای فلسطين ولبنان

کانون آیت الله ربانی املش نیز جلسه هفتگی آموزش تخصصی قرآن اين هفته را به ياد شهدای فلسطين ولبنان و با مديريت استاد اکباتاني برگزار کرد.

 

 

* حضور دختران کانون فرهنگی ثقلین رشت در تجمع محکومیت اسرائیل

خواهران به‌ویژه دختران دهه نودی کانون فرهنگی هنری ثقلین رشت نیز در تجمع محکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل درحمله به بیمارستان غزه در پیاده راه شهرداری رشت شرکت کردند.

 

 

* برگزاری نشست بصیرتی با محوریت فلسطین

کانون نورالهدی مسجد امام جعفر صادق(ع) نخودچر رشت، حلقه صالحین و نشست بصیرتی با محوریت مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونسیتی و غاصب اسرائیل را برای اعضای خود برگزار کرد.

 

 

*اعلام همبستگی بچه‌های مسجد امام جعفر صادق (ع) آستارا با مردم فلسطین

اعضای کانون فرهنگی هنری صالحین، با نصب بنر و نوشته در فضای داخل و‌ بیرون مسجد امام جعفر صادق(ع)، برگزاری سخنرانی‌های مذهبی با محوریت مقاومت فلسطین و فعالیت در فضای مجازی به همدردی با مردم مظلوم فلسطین پرداختند.