کانونی با 350 عضو فعال در روستای استخربیجار بالا
کانوني با 350 عضو فعال در روستاي استخربيجار بالا
مدیر کانون رقیه خاتون(س) خبر داد:

کانونی با 350 عضو فعال در روستای استخربیجار بالا

دورائي از عضويت 355 نفر از اهالي روستاي استخر بيجار بالا در کانون رقيه خاتون(س) خبر داد و گفت: اعضاي فعال و کودکان و نوجوانان عضو کانون در مناسبت‌هاي مختلف تجليل مي‌شوند.
شناسه خبر : 52287 تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

فاطمه دورائی مدیر کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) روستای استخر بیجار بالا آستانه اشرفیه در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان با اشاره به فعالیت‌های این کانون در مسجد امام حسین(ع) اظهارکرد: کانون رقیه خاتون(س) یک کانون فعال با 355 عضو است که در روستای استخر بیجار بالا شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت می‌کند.

 

وی با اشاره به نقش کانون در روستا و رونق فعالیت‌های مختلف با محوریت مسجد افزود: اعضای کانون رقیه خاتون(س) با حضور در مسجد، فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری مختلفی را برگزار می‌کنند که موجب جذب تعداد بسیاری از روستائیان به مسجد شده است.

 

 

دورائی از مشارکت و همدلی کانونی‌های مسجد امام حسین(ع) در کمک به نیازمندان و محرومان خبرداد وگفت: با کمک خیرین و اعضای کانون و در مناسبت‌های مختلف، بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندانی که ازسوی مسجد شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

 

وی همچنین از تهیه کمک جهیزیه، دارو، لباس و لوزام بهداشتی برای سالمندان بی‌بضاعت و بسته‌های نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند خبرداد.

 

 

دورائی تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های کانون رقیه خاتون(س) در طول سال عنوان کرد و بیان داشت: همچنین از اعضای فعال و کودکان و نوجوانان عضو کانون در مناسبت‌های مختلف تجلیل می‌شوند.

 

وی با اشاره به مشارکت نوجوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی اظهارکرد: باید با برگزاری برنامه‌های شاد ومفرح مانند برگزاری کلاس‌های درسی، ورزشی همچنین برگزاری مسابقات مختلف و اهدای هدایا، کودکان و نوجوانان را جذب مسجد کرد.

وی با تاکید بر حمایت بیشتر از کانون‌های روستایی که پایگاه فعالیت‌های دینی و فرهنگی با محوریت مسجد در محل هستند تصریح کرد: با همراهی و مشارکت اعضای کانون توانستیم در رویداد ملی فهما مقام‌های کشوری را کسب کنیم که نشان از اهتمام اعضای کانون در فعالیت‌های مسجدی است.