از برپایی محفل انس با قرآن تا برگزاری اردوی زیارتی
از برپايي محفل انس با قرآن تا برگزاري اردوي زيارتي

از برپایی محفل انس با قرآن تا برگزاری اردوی زیارتی

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان با برگزاري برنامه هاي مختلفي 19 مهر سالروز فرمايشات مقام معظم رهبري در خضوص کانون‌هاي مساجد را گرامي داشتند.
شناسه خبر : 52270 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، همزمان با فرا رسیدن 19 مهر،  سالروز بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیرامون کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های مساجد گیلان با برگزاری برنامه های مختلفی این رو زرا گرامی داشتند.

 

*برپایی " محفل انس با قرآن" 

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد، کانون اهل تسنن امام شافعی تالش " محفل انس با قرآن" همراه با اهداي جوایز برای اعضای کودک و نوجوان خود برگزار کرد.

*برپایی اردوی زیارتی به خواهر امام رشت 

کانون رقيه خاتون (س) مسجد امام حسين (ع) روستاي استخر بيجار بالا آستانه اشرفيه به مناسبت 19مهر سفره نذري را با کمک اعضاي فعال کانون خود در اردويي که به خواهر امام (فاطمه اخري ) برده بود، برپا کردند. لازم به ذکر است در آنجا نماز امام زمان (عج) و دعاي عهد توسط اعضاي کانون خوانده شد.

 

 

*برگزاری کلاس شعرهای قرآنی

کانون الغدیر رشت نیز همزمان با این ایام کارگاه آموزشی سرود و شعرهای قرآنی را همراه با بازی‌های جذاب کودکانه برای کودکان 6 تا 12 سال عضو کانون برگزار کرد.

 

 

*برگزاری برنامه کتاب خوانی در مسجد حضرت امام جعفر صادق(ع) آستارا

این محفل کتابخوانی که به صورت هفتگی و به همت کانون فرهنگی هنری صالحین آستارا در مسجد حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود این هفته به مناسبت 19 مهر، جمعه شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با محوریت کتاب معنوی لهوف (غم نامه کربلا) برگزار شد.