لزوم اهتمام جدی کانون‌ها جهت ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد
لزوم اهتمام جدي کانون‌ها جهت ثبت فعاليت‌ها در سامانه بچه‌هاي مسجد
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان تاکید کرد:

لزوم اهتمام جدی کانون‌ها جهت ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد

حجت الاسلام حاجتي با اشاره به آغاز پنجمين رويداد ملي فهما از آبان ماه، بر اهتمام جدي کانون ها در ثبت فعاليت‌هاي خود در سامانه بچه‌هاي مسجد تاکيد کرد.
شناسه خبر : 52203 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در جلسه شورای اداری این ستاد با اشاره به اهمیت اخبار در دنیای امروز که موجب بروز وقایع بسیار می‌شود، بر عدم توجه و ترتیب اثر به خبر فاسق تاکید کرد.

 

وی پیروی از اخبار فاسق را عامل گمراهی و جهالت دانست و افزود: در طول تاریخ، هرگاه جامعه اسلامی به انحراف رفته و دچار مشکل شده از توجه به اخبار دروغین بوده که با ایجاد شک و شبهه عده‌ای را پیرو خود کرده و اتفاقات ناگواری را رقم زدند.

 

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به گسترش شبکه‌های مجازی و رواج آن بین عموم مردم به ویژه جوانان اظهارکرد: جامعه نباید تحت تاثیر شبکه‌های مجازی قرار گیرد بلکه باید اهل تبیین و روشنگری بوده و جبهه حق را از باطل تشخیص دهد.

 

وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین گفت: وعده الهی محقق شدنی است و این پیروزی وعده خداوند متعال است و انشاءالله بزودی شاهد اتفاقات مبارک در جریان انقلاب و مقاومت خواهیم بود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در ادامه به تشریح رویداد ملی فهما و نقاط ضعف و قوت آن پرداخت و بیان کرد: پنجمین رویداد ملی فهما از آبان ماه آغاز می‌شود و کانون‌ها باید اهتمام جدی در ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد داشته باشند.

 

وی در پایان بر لزوم ارتباط قوی و گسترده با کانون‌ها جهت تبیین رویداد فهما و بارگذاری مستندات در رواق‌های دوازده گانه تاکید کرد.

 

در پایان هر یک از کارشناسان به تشریح عملکرد 6 ماهه واحد خود و بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ها پرداختند.