راهیابی 56 کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان به مرحله کشوری رویداد ملی فهما
راهيابي 56 کانون فرهنگي هنري مساجد گيلان به مرحله کشوري رويداد ملي فهما
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان خبرداد؛

راهیابی 56 کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان به مرحله کشوری رویداد ملی فهما

حجت الاسلام حاجتي از راهيابي 56 کانون فرهنگي هنري مساجد گيلان به مرحله کشوري چهارمين رويداد ملي فهما خبرداد.
شناسه خبر : 51904 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری چهارمین رویداد ملی فهما در کانون‌های مساجد سراسر کشور خبر داد و گفت: این رویداد در سه شبستان و 12 رواق از پنج منظر «مسجد محوری»، «خودکفایی»، «کار تشکیلاتی»، «پیوست رسانه‌ای» و «جاذبه هنری» همراه با بخش جداگانه طرح ملی «مسجد کانون نشاط» برگزار شد.

 

وی ادامه داد: چهارمین رویداد ملی فهما شامل سه شبستان فرهنگ و هنر و نوآوری است که شبستان فرهنگ شامل پنج  رواق نور، دانش، رسانه، همدلی و کتاب، شبستان هنر شامل  رواق‌های ترنج، سرود، فیلم، نمایش و قلم  بوده و شبستان نوآوری دو رواق فناوری و کارآفرینی را عهده دار است.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه هر کانون می‌توانست سه رواق را برای ارزیابی انتخاب کند اظهارکرد: رواقی که کانون در آن بهترین عملکرد را داشت، محور ارزیابی قرار گرفت که با داوری انجام گرفته در مرحله استانی، کانون‌های فرهنگی هنری واجد شرايط هر رواق مشخص شدند.

 

وی از راهیابی 56 کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان به مرحله کشوری چهارمین رویداد ملی فهما خبرداد و افزود: این کانون‌ها با ثبت 88 عنوان فعالیت در 12 رواق و همچنین یک کانون در طرح ملی «مسجد کانون نشاط» به مرحله کشوری راه یافتند.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های منتخب تا دوشنبه (10 مهر) فرصت دارند نسبت به تکمیل و بارگذاری مستندات فعالیت‌هایشان در سامانه بچه‌های مسجد اقدام کنند تا به رقابت با کانون‌های برتر در سطح ملی بپردازند.