تدارک بچه های مسجد امام جعفر صادق(ع) نخودچر برای دفاع مقدس
تدارک بچه هاي مسجد امام جعفر صادق(ع) نخودچر براي دفاع مقدس

تدارک بچه های مسجد امام جعفر صادق(ع) نخودچر برای دفاع مقدس

اعضاي کانون نورالهدي (عج) مسجد امام جعفر صادق(ع) نخودچر ويژه برنامه‌هايي را براي گراميداشت هفته دفاع مقدس برگزار کردند.
شناسه خبر : 51882 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

امید قاسم زاده مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهدی رشت در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان با تبریک هفته دفاع مقدس به برنامه‌های این کانون در گرامیداشت این ایام اشاره کرد و اظهارداشت: با همکاری اعضای کانون به‌ویژه نوجوانان به فضاسازی مسجد با محتوای دفاع مقدس پرداختیم.

 

وی ادامه داد: همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، اعضای نوجوان و جوان کانون به زیارت مزار شهدای رشت رفته و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند و نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه کردند.

 

 

قاسم زاده همچنین از برگزاری نشست بصیرتی دفاع مقدس خبرداد و بیان کرد: گروه سرود آوای انقلاب کانون نیز به اجرای سرود با محتوای دفاع مقدس و شهدا پرداخت.

 

وی دیدار با خانواده شهدا و آشنایی با سیره شهدا را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و افزود: اعضای کانون به همراه امام جماعت، هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق(ع) و فرمانده پایگاه بسیج به دیدار خانواده شهید تیمور مودب نخودچری رفته و از این خانواده شهید تجلیل کردند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهدی برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این برنامه با سخنرانی دکتر روح الله پوراسماعیلی همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

 

 

وی بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت و برگزاری مسابقه فوتبال دستی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام با مشارکت پرشور اعضای کانون نورالهدی نخودچر رشت برشمرد.