مدرسه مسجد محور صاحب الزمان (عج) در لنگرود افتتاح شد
مدرسه مسجد محور صاحب الزمان (عج) در لنگرود افتتاح شد

مدرسه مسجد محور صاحب الزمان (عج) در لنگرود افتتاح شد

مدرسه مسجد محور صاحب الزمان (عج) به همت کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عج) و حوزه علميه لنگرود در اين شهرستان افتتاح شد.
شناسه خبر : 51753 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، مدرسه مسجد محور صاحب الزمان (عج) به همت کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان (عج) و حوزه علميه لنگرود امروز(دوشنبه، 3 مهر) با حضور حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در اين شهرستان افتتاح شد.

 

مدرسه صاحب الزمان (عج) لنگرود نخستین مدرسه مسجد محور استان گیلان است که به عنوان الگویی کامل و جامع از تعلیم و تربیت اسلامی، می‌کوشد تا بستر مناسبی برای تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان باشد.

 

حجت الاسلام سید حبیب الله ایمانی مدیر کانون صاحب الزمان(عج) لنگرود در حاشیه این مراسم اظهارداشت: مدارس مسجد محور به‌منظور کادرسازی در مسیر تمدن نوین اسلامی و تربیت نیروی تراز اسلامی تاسیس شده‌اند که شاهد ایجاد 150 مدرسه با این رویکرد در سراسر کشور هستیم.

 

وی با بیان اینکه در گیلان تنها یک مدرسه مسجد محور تاسیس شده است گفت: مدرسه صاحب الزمان(عج) با سه رویکرد تربیت، آموزش و مهارت به همت کانون صاحب الزمان(عج) مسجد گلشن و حوزه علمیه افتتاح شده است.

 

حجت الاسلام ایمانی اعلام کرد: 35 دانش آموز پسر در مقطع ابتدایی اول و دوم در این مدرسه به فراگیری علم  و دانش می‌پردازند.