امدادرسانی کانون صالحین به سیل‌زدگان آستارایی
امدادرساني کانون صالحين به سيل‌زدگان آستارايي

امدادرسانی کانون صالحین به سیل‌زدگان آستارایی

اعضاي کانون صالحين مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا در امدادرساني به سيل زدگان پيشگام بودند.
شناسه خبر : 51660 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

حسین قهرمانی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان با اشاره به سیل اخیر در شهر مرزی بندر آستارا گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آستارا با همکاری و انسجام در یاری به سیل زدگان پیشقدم شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا با بیان اینکه درب مسجد امام جعفر صادق(ع) به صورت شبانه روز جهت خدمات رسانی به سیل زدگان باز بود افزود: اعضای کانون صالحین با حضور جهادی در مسجد به خدمات رسانی به آسیب دیدگان و ارسال کالاهای ضروری به آنان پرداختند.

 

وی با اشاره به اعزام بچه‌های کانون به مناطق خسارت دیده اظهارکرد: همچنین کمک‌های غیرنقدی مردمی شامل برنج و اقلام خوراکی جمع‌آوری و به همت بچه‌های مسجد بین آسیب دیدگان توزیع شد.

قهرمانی با اشاره به قطع آب آشامیدنی بر اثر سیل در مناطق خسارت دیده گفت: آب آشامیدنی مورد نیاز مردم در مسجد تهیه و بین مردم توزیع می شد.

 

وی ادامه داد: همچنین اعضای کانون در پخت غذا برای آسیب دیدگان که در دانشگاه آزاد آستارا انجام می‌شد مشارکت کرده و به یاری همشهریان خود شتافتند.

 

قهرمانی انتشار و انعکاس اطلاعیه‌های ستاد بحران و شهرداری در سطح وسیع جهت کمک به خسارت دیدگان را از دیگر اقدامات کانون صالحین عنوان کرد.