همدلی اعضای کانون امام مهدی(عج) در کمک به سیل زدگان
همدلي اعضاي کانون امام مهدي(عج) در کمک به سيل زدگان

همدلی اعضای کانون امام مهدی(عج) در کمک به سیل زدگان

معاشرتي با اشاره به همدلي اعضاي کانون امام مهدي(عج) آستارا در سيل اخير از پخت و توزيع بالغ بر20 هزار وعده غذاي گرم بين سيل زدگان خبرداد.
شناسه خبر : 51659 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

رضا معاشرتی مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی (عج) مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان آستارا در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان با اشاره به سیل اخیر در این شهرستان و خسارت‌های وارده به مردم اظهارکرد: در این حادثه طبیعی، کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) با همکاری گروه جهادی شهید نوروزی خدمات‌رسانی به مردم را در محدوده شهری آستارا بر عهده داشت.‌

 

وی با اشاره به خسارت‌های وارده به محل زندگی مردم و وجود مشکلاتی در تامین مواد غذایی گفت: در این مدت بالغ بر 20 هزار وعده غذای گرم تهیه و بین سیل‌زدگان شهر آستارا توزیع شد.

 

 

معاشرتی از برپایی ایستگاه پخت نان توسط کانون امام مهدی(عج) خبر داد و افزود: 25 هزار عدد نان لواش توسط اعضای کانون پخت و به صورت رایگان بین مردم توزیع شد.

 

وی ادامه داد: همچنین به دلیل قطع آب آشامیدنی، یک هزار 500 بسته آب معدنی به مردم اهدا شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) آستارا توزیع 350 تخته موکت و پتو به همراه شست و شوی 400 واحد مسکونی به کمک اعضای خانوار را از دیگر اقدامات جهادی کانون در سیل اخیر اعلام کرد.

 

 

وی اذعان کرد:  با کمک اعضای کانون و گروه جهادی شهید نوروزی و در اقدامی جهادی به شست و شو و رفع گل و لای از معابر و سطح شهر پرداختیم.

 

معاشرتی تصریح کرد: همچنین 300 بسته لوازم التحریر جهت کمک به دانش آموزان تهیه و فردا توزیع خواهد شد.