طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری بعثت پایان یافت
طرح اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري بعثت پايان يافت

طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری بعثت پایان یافت

مراسم اختتاميه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري بعثت در مدرسه شهيد باهنر دشتويل رودبار برگزار شد.
شناسه خبر : 51254 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری بعثت روستای دشتویل رودبار در قالب طرح ملی «مسجد کانون نشاط» در مدرسه شهید باهنر روستا برگزار شد.

 

در این مراسم شبنم شیرزاد، مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد جامع ولیعصر(عج) دشتویل از استقبال خوب کودکان و نوجوانان از کلاس‌های تابستانی خبرداد و گفت: کانون بعثت امسال میزبان دانش‌آموزان در رشته‌های قرآن و احکام، ورزش، نقاشی، تسمه بافی، ریاضی و کامپیوتر بود.

 

 

وی از شرکت 50 نفر از اعضای کانون در کلاس‌های تابستانی خبرداد و افزود: در هماهنگی با مدیر مدرسه شهید باهنر توانستیم از ظرفیت و امکانات این مدرسه در طرح تابستانی کانون بهره‌مند شده و کلاس‌ها را در مدرسه برگزار کنیم.

 

شیرزاد از حضور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد در مراسم اختتامیه اوقات فراغت خبرداد و بیان کرد: در مراسم اختتامیه مستند کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد گیلان که بخشی از آن به کانون بعثت اختصاص داشت، پخش شد.

 

 

وی با اشاره به گروه سرود خواهران کانون بعثت افزود: گروه سرود کانون در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به اجرای سرود می‌پردازد که در مراسم اختتامیه نیز شاهد اجرای این گروه بودیم.

 

شیرزاد از تجلیل از برگزیدگان کانون بعثت در طرح تابستانی خبر داد و گفت: همچنین به منظور قدردانی از مربیان این طرح جوایزی به مربیان کلاس‌های قرآن و احکام، تسمه بافی، کامپیوتر، نقاشی و همچنین مدیر مدرسه بابت تعامل و همکاری مطلوب با کانون، اهدا شد.

 

گفتنی است، در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دست ساخته‌های اعضای کانون بعثت در مدرسه شهید باهنر دایر شده بود.