برگزاری فعالیت‌های قرآنی کانون یاس کبود برای کودکان
برگزاري فعاليت‌هاي قرآني کانون ياس کبود براي کودکان
مدیر کانون یاس کبود شهرستان فومن خبرداد؛

برگزاری فعالیت‌های قرآنی کانون یاس کبود برای کودکان

روستا از برگزاري فعاليت‌هاي قرآني در کانون ياس کبود براي جذب کودکان و نوجوانان فومني خبرداد.
شناسه خبر : 51036 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

محمدرضا روستا مدیر کانون فرهنگی هنری یاس کبود شهرستان فومن در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحقق هر مسجد یک پایگاه قرآنی اظهارکرد: تحقق این مطالبه رهبر معظم انقلاب از رسالت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است تا مساجد را به پایگاه فعالیت‌های قرآنی با تشکیل جلسات و مسابقات قرآنی تبدیل کنیم.

 

وی ادامه داد: بدین منظور فعالیت‌های قرآنی متنوعی در کانون یاس کبود برنامه ریزی شده تا ضمن گام برداشتن در راستای تحقق این مطالبه، با جذب نوجوانان و جوانان نیز همراه باشد.

 

 

روستا طرح تلاوت نور را یکی از فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد و گفت: این طرح با حضور هیئت بچه‌های مسجد یک‌شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشا اجرا می‌شود و قاریان کودک کانون به تلاوت آیات قرآن می‌پردازند.

 

وی افزود: همچنین طرح آموزش روخوانی قرآن کریم در قالب طرح تابستانی در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک امام(ره) فومن اجرا می‌شود که این هفته با آموزش سوره جمعه همراه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس کبود آموزش احکام را از دیگر فعالیت‌های قرآنی این کانون اعلام کرد و بیان داشت: این طرح  سه‌شنبه‌ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشا همراه با قرائت قرآن اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این فعالیت‌های قرآنی همراه با بازی‌های تشویقی برای کودکان است تصریح کرد: کلاس آموزش قرائت قرآن استاد عارفی پور نیز چهارشنبه‌ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برای کودکان دایر است.

 

روستا برگزاری کارگاه مهارت و هنر را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: این کارگاه با عنوان " فیلم و فکر" جمعه‌ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود که این هفته اختصاص به پخش فیلم مستند "بچه های زمین خاکی" به مدت 44 دقیقه داشت.