نماهنگ «مسیر بهشت» پیشکش بچه‌های کانون شهید فخری زاده به ساحت امام حسین(ع)
نماهنگ «مسير بهشت» پيشکش بچه‌هاي کانون شهيد فخري زاده به ساحت امام حسين(ع)

نماهنگ «مسیر بهشت» پیشکش بچه‌های کانون شهید فخری زاده به ساحت امام حسین(ع)

گروه سرود سليماني‌هاي کانون شهيد فخري زاده جديدترين اثر خود را با عنوان « مسير بهشت» توليد و پيشکش ساحت مقدس ابا عبدالله الحسين(ع) کرد.
شناسه خبر : 50995 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

حجت الاسلام مجتبی ضابطی مدیر کانون شهید فخری زاده لنگرود در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، با اشاره به تولید آثار رسانه‌ای توسط نوجوانان عضو کانون اظهار کرد: گروه سرود کانون شهید فخری زاده با عنوان " سلیمانی‌ها" بعد از حدود دو سال تلاش و فعالیت اقدام به تولید نماهنگ‌های مختلف با موضوعات مذهبی کرده است.

 

 

وی با بیان اینکه این نماهنگ‌ها با همکاری حدود 30نوجوان عضو کانون تولید می‌شود افزود: «درد آشنا» نخستین نماهنگ بود که به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) تولید شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

حجت الاسلام ضابطی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی که از دیرباز در میان شیعیان جهان مرسوم بوده است بیان کرد: این اجتماع که هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود نشان می‌دهد اگر مسلمان‌ها با یکدیگر و در کنار یکدیگر قرار بگیرند، قدرت بسیار عظیمی را ایجاد می‌کنند.

 

 

وی از تولید نماهنگ «مسیر بهشت» خبرداد و گفت: این نماهنگ با موضوع اربعین حسینی پیشکش بچه‌های کانون شهید فخری زاده به محضر امام حسین(ع) است.

 

حجت الاسلام ضابطی اذعان کرد: این نماهنگ با همکاری اعضای گروه سرود سليماني‌ها و بچه هیئتی‌های دهه هشتادی ونودی لنگرود با شعار با ما راهی بهشت می شویم اجرا شده است.

 

 

وی با بیان اینکه در نظر داریم هر فصل یک نماهنگ تولید کنیم اذعان کرد: نماهنگ بعدی کانون شهید فخری زاده با موضوع شهدای توجوان کلید خواهد خورد.

 

مدیر کانون شهید فخری زاده با تاکید بر بها دادن به نوجوانان و جوانان جهت خلق آثار هنری فاخر تصریح کرد: دهه هشتادی ها و نودی‌های لنگرود با همین نگاه توانستند دراین صحنه بدرخشند و با عشق به اهل بیت(ع) آثاری را تولید و پیشکش ساحت مقدس آنان کنند.

 

گفتنی است، برای دریافت نسخه باکیفیت این نماهنگ آدرس https://aparat.com/v/IH69b مراجعه کنید.