دوره آموزشی «رویداد سفیر حسین» برگزار می شود
دوره آموزشي «رويداد سفير حسين» برگزار مي شود

دوره آموزشی «رویداد سفیر حسین» برگزار می شود

حجت الاسلام حاجتي از برگزاري دوره آموزشي دو روزه «رويداد سفير حسين» به منظور تشکيل شبکه‌ رسانه‌اي محلات گيلان در شهر مقدس قم خبرداد.
شناسه خبر : 50792 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی دو روزه «رویداد سفیر حسین» در قم اظهارکرد: هزاران هسته‌ مقاومت در مساجد و در هیئت‌های سراسر کشور تشکیل شده است که تربیت کننده جوان‌های مدافع حرم و جوان‌هایی هستند که به‌عنوان مدافع امنیت، بسیجی دانشجو، مجاهدان فداکار، فعالان جهاد تبیین، گروه‌های کمک مؤمنانه‌، اردوهای جهادی فعالیت می‌کنند و با وجود همه لغزشگاه‌ها در این مسیر حرکت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه هسته‌های انقلابی وظیفه دارند ایمان‌ها و امیدها را تقویت و شیوه‌های دشمن در شبهه‌آفرینی و یأس‌آفرینی را خنثی کنند افزود: امروز در محلات و مساجد سراسر کشور هزاران رسانه کوچک یا نانو رسانه در شبکه‌های مختلف مجازی وجود دارند که حرف شان به گوش مردم می‌رسد و می‌توانند در جهاد تبیین نقش ایفا کنند.

 

حجت الاسلام حاجتی با تاکید بر اینکه این نانو رسانه‌ها می‌توانند سفیر حسین(ع) در مواجهه با یزیدهای زمان باشند گفت: جهت مقابله با جنگ شناختی و رسانه‌ای که انقلاب اسلامی با آن مواجه است، شبکه‌ای از نانو رسانه‌های مساجد کشور آماده نبرد در این میدان می‌شوند.

 

وی ادامه داد: به‌منظور تشکیل این شبکه‌ نانو رسانه‌های محلات سراسر ایران، «رویداد سفیر حسین» با حضور نوجوانان توانمند درعرصه رسانه که هم اکنون در مسجد و محله خودشان مشغول فعالیت هستند، برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه این رویداد با شرکت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان نیز برگزار می‌شود اذعان کرد: در گام اول این افراد برای تبیین حماسه اربعین آموزش می ببینند و هر دوره با محوریت موضوعی خاص برگزار می‌شود.