مدیریت جامعه اسلامی باید در بستر مسجد شکل گیرد
مديريت جامعه اسلامي بايد در بستر مسجد شکل گيرد
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

مدیریت جامعه اسلامی باید در بستر مسجد شکل گیرد

حجت الاسلام حاجتي با تاکيد بر لزوم تعامل ارکان مسجد در اجراي فعاليت‌ها گفت: مديريت جامعه اسلامي بايد در بستر مسجد شکل بگيرد.
شناسه خبر : 50627 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، نشست هم اندیشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان رودبار با حضور حجت الاسلام حاجتی مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان برگزار شد.

 

 

در این نشست که با حضور بیش از ۳۰ مدیر کانون همراه بود، مشکلات و موانع موجود در فعالیت های فرهنگی بررسی و بر لزوم مسجد محوری برنامه ها تاکید شد.

 

حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تاکید بر لزوم تعامل اصحاب مسجد در اجرای فعالیت‌ها آن را اصلی مهم در تحقق دستیابی به مسجد طراز اسلامی عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه باید همه امور با محوریت مساجد انجام گیرد اظهارکرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفته و باید تقویت شود و این امر در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حاجتی مسجد را مامن و پناهگاه مردم عنوان کرد و با تاکید بر ایجاد فضای همدلی و تعامل در مسجد اذعان داشت: تمام فعالیت‌های اجتماعی و مدیریت جامعه اسلامی باید در بستر مسجد شکل بگیرد.