تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان تا 6 مرداد
تمديد مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآني مدهامتان تا 6 مرداد
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خبرداد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی مدهامتان تا 6 مرداد

حجت الاسلام حاجتي از تمديد مهلت ثبت‌نام در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان تا 6 مرداد خبرداد.
شناسه خبر : 49805 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۳

حجت الاسلام رضا حاجتی در گفتگ و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان از تمدید مهلت ثبت‌نام در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود که متقاضیان تا 6 مرداد مهلت دارند جهت شرکت در این دوره نام‌نویسی کنند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزاری این مسابقات در 7 رشته را مورد اشاره قرار داد و افزود: این مسابقات در رشته‌های اذان( از ۷تا ۳۰سال)، مکبری(زیر ۷ سال تا ۱۶ سال)، قرائت نماز(زیر ۷ سال تا ۱۶ سال)، حفظ کل(از ۱۶ تا۳۰ سال)، قرائت ترتیل(از ۷ تا۳۰ سال)، قرائت تحقیق ( از ۱۶تا۳۰ سال) و قرائت تقلیدی (از۷ تا۱۶سال) برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه آزمون شرکت کنندگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه آموزش الکترونیک بچه های مسجد(LMS ) 28 تا 31 تیر برگزار شد افزود: این دور از مسابقات در رشته‌های حفظ جز۳۰، مفاهیم قرآن کریم (جزء دهم ) و معارف اهل بیت (علیهم السلام) شب گذشته به پابان رسید .

 

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: اعضای کانون جهت دسترسی سریع به سایت و بارگذاری آثار می‌توانند به نشانی اینترنتی   https://bachehayemasjed.ir/web/panel/login مراجعه کنند.

 

وی اعلام کرد: همچنین افرادی که علاقمند به شرکت در این مسابقات بوده اما عضو کانون نیستند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://bachehayemasjed.ir/signin نسبت به ثبت نام اقدام کنند.