برپایی کرسی تلاوت قرآن در کانون رقیه خاتون(س)
برپايي کرسي تلاوت قرآن در کانون رقيه خاتون(س)
همزمان با ماه محرم:

برپایی کرسی تلاوت قرآن در کانون رقیه خاتون(س)

همزمان با ماه محرم کرسي تلاوت قرآن در کانون رقيه خاتون(س) برپا شد.
شناسه خبر : 49623 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

فاطمه دورائی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان با تسلیت فرا رسیدن ماه عزاداری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفایش به تشریح برنامه‌های کانون رقیه خاتون(س) در این ایام پرداخت.

 

مدیر کانون رقيه خاتون (س) مسجد امام حسين (ع) روستاي استخربيجار بالا آستانه اشرفيه افزود: به مناسبت دهه اول محرم مراسم عزاداري همراه با سخنراني با محوریت مفاهيم قرآني و مداحي توسط مدير کانون برگزار شد.

 

وی ادامه داد: اقامه نماز امام زمان (عج) و زيارت عاشورا در کنار برپایی سفره نذري سيد الشهدا (ع) و قمربني هاشم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

دورائی همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع محرم ويژه نوجوانان کانون خبر داد و افزود: در این مسابقه شرکت کنندگان نقاشی هایی با مضامین عاشورا و کربلا کشیدند که از نفر برتر با اهدای هدیه‌ای تجلیل شد.

 

وی با اشاره به برپایی کرسی تلاوت قرآن به همت کانون رقيه خاتون (س) در مسجد امام حسين (ع) اذعان کرد: در اين کرسي سوره‌های همزه و تين توسط مدیر و اعضاي کانون قرائت شد و سوره کوثر و توحيد نیز جمع خواني گردید.

 

دورائی با اشاره به سیاهپوش کردن مسجد و نصب پرچم عزاداری تصریح کرد: مجمع علم‌بندي وسفره نذري نیز به همت خواهران کانون در مسجد برپا شد.