لزوم رونق‌بخشی فعالیت‌های مسجد محور با حمایت از کانون‌های مساجد
لزوم رونق‌بخشي فعاليت‌هاي مسجد محور با حمايت از کانون‌هاي مساجد
امام جمعه آستارا تاکید کرد:

لزوم رونق‌بخشی فعالیت‌های مسجد محور با حمایت از کانون‌های مساجد

حجت الاسلام باقري ارومي با تاکيد بر راه اندازي مجدد دفتر کانون‌هاي مساجد آستارا، رونق بخشي فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري مسجد محور را در گرو حمايت از کانون‌هاي مساجد دانست.
شناسه خبر : 49556 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از گیلان، حجت الاسلام باقری ارومی  در دیدار حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با وی در سفر به شهرستان آستارا با اشاره به فعالیت خوب کانون‌های مساجد این شهرستان گفت: برنامه‌های شهرستانی و محافل قرآنی بزرگی توسط کانون‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد.

 

امام جمعه شهرستان آستارا با تاکید بر پرورش هنرمند انقلابی در کانون‌های مساجد گفت: احیای کارکردهای مسجد و پرورش هنرمند انقلابی رسالت کانون‌های مساجد است که با حمایت از آنان محقق می‌شود.

 

وی در ادامه راه اندازی مجدد دفتر نمایندگی آستارا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:  با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان، برخورداری از سه مرز ریلی، دریایی و زمینی مشترک با جمهوری آذربایجان، قرار گرفتن در معرض مسائل مختلف و تعداد کانون‌ها نیازمند راه اندازی دفتر کانون هیا مساجد در استارا هستیم.

 

باقری ارومی تاکید کرد: احیای این دفتر علاوه بر هم‌افزایی و تعامل بیشتر کانون‌ها از پراکندگی فعالیت‌ها جلوگیری کرده و موجب یکپارچه شدن برنامه‌ها می‌شود.

 

وی در پایان کانون‌های نیمه فعال و راکد شهرستان آستارا را مورد اشاره قرار داد و خواستار فعال سازی آنان شد و گفت: باید مدیریت این کانون‌ها تغییر یافته و افراد جدید به مجموعه اضافه شوند تا با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، مساجد را رونق بخشند.

 

حجت الاسلام رضا حاجتي مدير ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد گيلان در سفر يکروزه به شهرستان آستارا ضمن نشست با مديران کانون هاي مساجد از سه کانون بازديد کرده و با حجت الاسلام باقري ارومي امام جمعه شهرستان آستارا ديدار و گفتگو کرد.