بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا
بازديد از کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد آستارا

بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد گيلان با سفر به آستارا ضمن بازديد از کانون هاي مساجد اين شهرستان با مديران اين کانون ها به گفتگو نشست.
شناسه خبر : 49499 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان امروز(شنبه، 24 تیر) در ادامه بازدیدهای خود از کانون‌های فرهنگی و هنری به شهرستان آستارا سفر کرده و با مدیران کانون‌های مساجد این شهر دیدار کرد.

 

وی در این دیدارها ضمن تبیین و تشریح فعالیت‌های ستاد، بر لزوم مشارکت جدی کانون‌ها در اجرای طرح‌های مختلف ستاد چون مسابقات مدهامتان، مسجد پایگاه قرآنی، مسجد کانون نشاط و طرح مثل چراغ تاکید کرد.

 

مدیر ستاد فهمای گیلان با بیان اینکه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها باشد و وظیفه کانون‌های مساجد احیای کارکردهای مساجد و جذب نوجوانان به این اماکن مقدس است، خواستار توجه به رویکرد تربیتی در مساجد و پرورش نسلی متعهد و انقلابی با بهره گیری از ابزار هنر شد.

 

در ادامه این دیدار هر یک از مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد حاضر در جلسه به بیان مشکلات خود پرداخته و خواستار حمایت بیشتر ستاد از اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد شدند.