از جشنواره بادبادک ها تا ضیافت شام در کانون انصارالزینب(س)
از جشنواره بادبادک ها تا ضيافت شام در کانون انصارالزينب(س)
در مراسم افتتاحیه کلاس‌های تابستانی صورت گرفت؛

از جشنواره بادبادک ها تا ضیافت شام در کانون انصارالزینب(س)

مراسم افتتاحيه کلاس‌هاي تابستاني کانون انصار الزينب(س) با برگزاري جشنواره بادبادک‌ها و ضيافت شام برگزار شد.
شناسه خبر : 49454 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان، همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت، طرح ملی «مسجد کانون نشاط» با برگزاری مراسم افتتاحیه در  کانون فرهنگی هنری انصار الزینب (س) کلید خورد.

 

مژگان پیرخندان در مراسم افتتاحیه این طرح که با حضور کودکان و نوجوانان در محوطه مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا برگزار شد گفتطرح تابستاني اوقات فراغت جوانه‌های کانون انصارالزينب(س) در تابستان 1402 آغاز شده و کودکان و نوجوانان در رشته‌های مختلف آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) روستای لب دریا با اشاره به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از کلاس‌های تابستانی اظهارکردآموزش، خلاقيت، شکوفايي، نشاط و شادي در کنار اردوهاي زيارتي و سياحتي و اکران فيلم در کلاس‌هاي تابستاني کانون انصارالزينب(س) خلاصه شده است.

 

این مراسم با برگزاری جشنواره بادبادک‌ها با حضور اعضاي شرکت کننده در محوطه مسجد ادامه یافت و اعضای  شرکت کننده با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرا گرفتند.

 

برپایی ضیافت شام پایان بخش مراسم افتتاحیه کلاس‌های تابستانی کانون انصار الزینب(س) بود که در رشته‌های آموزش تجويد، روخواني، روانخواني و حفظ قرآن مجيد، آموزش نقاشي، کاردستي، ارويگامي و بازيگري و همچنین کلاس‌هاي آموزش صنايع دستي، تسمه بافي، قلاب بافي و خياطي برگزار می‌شود.