تشکیل کارگروه استانی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد گیلان
تشکيل کارگروه استاني اوقات فراغت در کانون‌هاي مساجد گيلان

تشکیل کارگروه استانی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد گیلان

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد گيلان از تشکيل کارگروه استاني اوقات فراغت در سطح کانون‌هاي مساجد اين استان خبرداد.
شناسه خبر : 49039 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی امروز(یک‌شنبه، 11 تیر)در جلسه ستاد هماهنگی اوقات فراغت کانون‌های مساجد گیلان با تبریک دهه امامت و ولایت، بر اهمیت اعیاد قربان و غدیر و تشریح دستاوردها و پیام آن برای همه مسلمانان تاکید کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان گفت: واقعه غدیر موجب استمرار و تداوم نهضت پیامبر اکرم (ص) شد و باید در جامعه به خصوص برای نسل جدید تبیین شود.

 

وی در ادامه از اجرای طرح ملی " مسجد، کانون نشاط" در کانون‌های مساجد استان خبرداد و گفت: این طرح به صورت ملی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مساجد در استان گیلان برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام حاجتی از تشکیل کارگروه استانی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان خبرداد و بیان کرد: رویداد رویش، جشنواره امید، طراحی پوستر و مسابقه صعود از بخش‌های ملی این طرح ملی است که در سطح کانون‌ها با محورهای جداگانه اجرا می‌شود.

 

وی در پایان خواستار تقویت شبک رابطین کانون‌های مساجد استان شد و تاکید کرد: مدیران کانون‌ها باید کلاس‌های تابستانی کانون خود را در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت برسانند تا از حمایت‌های مادی این طرح بهره مند شوند.