استقبال هنرمندان مسجدی از کارگاه «مدرسه تئاتر شبستان»
استقبال هنرمندان مسجدي از کارگاه «مدرسه تئاتر شبستان»

استقبال هنرمندان مسجدی از کارگاه «مدرسه تئاتر شبستان»

کارگاه آموزشي مدرسه تئاتر شبستان در دومين روز از برگزاري خود با استقبال هنرمندان کانوني و مسجدي همراه بود.
شناسه خبر : 48754 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از استان گیلان؛ کارگاه آموزشی "مدرسه تئاتر شبستان" در دومین روز از برگزاری خود با استقبال هنرمندان کانونی و مسجدی همراه بود و بیش از 80 هنرمند کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این دوره حضور داشتند.

 

این هنرمندان کانونی در راستای رسالت کانون در پرورش هنرمند انقلابی و مسجدی، تحت نظر اساتید مجرب و متعهد آموزش های لازم را در رشته‌های بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه نویسی و تئاتر کاغذی فرا گرفتند.

 

 

فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه در رشته بازیگری پسران و آرزو افشار در رشته بازیگری دختران به تدریس در خصوص مباحثی چون زبان بدن، آموزش تنفس صحیح و بالا بردن حس اعتماد به نفس، مهارت‌های غیرکلامی و تکنیک‌های بازیگری پرداختند.

 

ساغر لطفی نژاد نیز در رشته تئاتر کاغذی که با استقبال نوجوانان عضو کانون همراه بود، با شور و نشاط خاص به تدریس یکی از شیوه‌های جذاب و هیجان انگیز نمایش عروسکی پرداخت که عروسک‌ها و دکور آن از کاغذ و مقوا ساخته و رنگ آمیزی می‌شود.

 

 

در رشته کارگردانی «حسین عالم بخش» که مشاور هنیر فهما و دبیر اجرایی این کارگاه آموزشی نیز است، وظایف و مبانی کارگردانی، مدیریت پروژه و چگونگی ارتباط موثربا سایر عوامل را تدریس کرد.

 

« سید حسین فدایی» نیز در رشته فیلمنامه نویسی به تدریس آشنایی با عناصر داستان و فیلمنامه، شخصیت پردازی و متون نمایشی پرداخت.

 

گفتنی است، این دوره آموزشی عصر امروز(جمعه، 2 تیر) به کار خود در استان گیلان پایان می‌دهد.