مسجد محور برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد گیلان است
مسجد محور برنامه‌هاي اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد گيلان است

مسجد محور برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد گیلان است

حجت الاسلام حاجتي با تاکيد بر فعاليت‌هاي مسجد محور به ويژه براي قشر جوان گفت: مسجد محور برنامه هاي اوقات فراغت کانون هاي مساجد استان باشد.
شناسه خبر : 48268 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از گیلان؛ در راستای اجرای طرح بازدید از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان و بررسی مسائل و موانع موجود در فعالیت کانون‌ها، حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان از چند کانون شهرستان رشت بازدید کرد.

در این بازدید که از کانون شهید رجایی سیمبر انجام گرفت، حجت الاسلام حاجتی بر محوریت مساجد در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را عاملی مهم در ترویج فعالیت‌های مسجدی و مسجد محور عنوان کرد.

وی با تاکید بر گفتمان سازی انقلاب اسلامی با تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری خواستار اجرای برنامه‌های متنوع و متناسب با نیاز جوانان در ایام تابستان شد تا جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را به همراه داشته باشد.

 در ادامه این دیدار مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی به بیان مشکلات و نیازمندی‌های این کانون در راستای اجرای هر چه بهتر فعالیت‌ها با مشارکت جوانان پرداخت.