کارگاه آموزشی « مدرسه تئاتر شبستان» در گیلان برگزار می شود
کارگاه آموزشي « مدرسه تئاتر شبستان» در گيلان برگزار مي شود

کارگاه آموزشی « مدرسه تئاتر شبستان» در گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام حاجتي از برگزاري کارگاه آموزشي هنرهاي نمايشي با عنوان " مدرسه تئاتر شبستان" در گيلان خبرداد.
شناسه خبر : 48161 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

حجت الاسلام رضا حاجتی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از گیلان از برگزاری کارگاه آموزشي « مدرسه تئاتر شبستان» در گيلان خبر داد و گفت: ماهیت و هویت کانون‌های مساجد تربیت نیروی فرهنگی و هنری مسجدی و انقلابی برای جامعه اسلامی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان، با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید در این راستا گام بردارند افزود: این دوره آموزشی دو روزه ویژه هنرمندان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان است که درراستای تحقق فلسفه کانون‌های مساجد در تربیت و پرورش هنرمند انقلابی برگزار می‌شود.

وی به رشته‌های این دوره آموزشی و حداکثر ظرفیت هر دوره اشاره و بیان کرد: در رشته بازیگری حداکثر 30 نفر آقا و 25 خانم، رشته کارگردانی (حداکثر 40 نفر)، رشته نمایش‌نامه نویسی( حداکثر 40 نفر)، رشته تئاتر کاغذی (حداکثر  30 نفر) در این دوره حضور خواهند داشت.

 

حاجتی آخرین مهلت ارسال آثار را تا 25 خرداد اعلام کرد و از متقاضیان درخواست کرد تا مشخصات خود شامل ( نام و نام خانوادگی، سن، جنس، رشته شرکت در  دوره، نام کانون، شهرستان و شماره همراه) را از طریق پیام رسان روبیکا  یا ایتا به شماره   09330441842 ارسال کنند.

وی حضور و تدریس اساتید بزرگ تئاتر کشور در این دوره را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: در رشته بازیگری پسران «فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه » و در رشته بازیگری دختران « آرزو افشار و مریم کاظمی» به تدریس خواهند پرداخت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان ادامه داد: « سید حسین فدایی» در رشته نمایشنامه نویسی، «حسین عالم بخش» در رشته کارگردانی و «ساغر لطفی نژاد» در رشته تئاتر کاغذی به تدریس می‌پردازند.

وی شرایط سنی شرکت در این دوره را حداقل 14 سال و حداکثر 40 سال اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: دوره مذکور پنج شنبه و جمعه یکم و دوم تیر ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.