برپایی ضیافت شام برای کودکان عضو کانون انصار الزینب(س)
برپايي ضيافت شام براي کودکان عضو کانون انصار الزينب(س)

برپایی ضیافت شام برای کودکان عضو کانون انصار الزینب(س)

پيرخندان از برگزاري مسابقات بازي و سرگرمي و ضيافت شام ويژه کودکان عضو کانون انصار الزينب (س) در سالروز ميلاد امام رضا(ع) خبر داد.
شناسه خبر : 48036 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

مژگان پیرخندان در گف و گو با روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان با تبریک میلاد علی بن موسی‌الرضا(ع) به ویژه برنامه‌های کانون انصار الزینب(س) در این روز پرداخت و اظهارکرد:  به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) مسابقات ورزشی، بازی و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 

مدیر کانون انصار الزینب(س) روستای لب دریا بندرکیاشهر افزود: در قالب این مسابقات یک اردوی یک روزه در مسجد صاحب الزمان(عج)برگزار شده و از اعضای کودک و نوجوان بابرپایی ضیافت شام تجلیل شد.

 

 

وی همچنین از تقدیر از کسبه‌ای که نام رضا را داشتند خبر داد و بیان کرد: به همراه هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) و با حضور در بازار روستا از کسبه‌ای که نام رضا داشته و از اعضای کانون انصار الزینب(س) بودند با اهدای گل تقدیر شد.

 

پیرخندان همچنین به اجرای پويش کتاب و کتابخواني "هر خانواده يک سبد کتاب" با همکاری کانون انصار الزینب در کانون شهدای امیرکیاسر اشاره و تصریح کرد: این پویش با موضوع  آسيب‌هاي اجتماعي و عفاف و حجاب و با حضور ننه گيل مار در جمع خواهران عضو کانون شهداي امير کياسر برگزار شد.